Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 8 oktober 2008

boekenlegger



Zo nu en dan kan ik het niet laten en moet ik mee doen aan zo'n 'secret exchange'. Deze keer was de opdracht een boekenlegger en hier is mijn bijdrage (geheel volgens eigen ontwerp, er is dus geen patroontje van). Vandaag is hij op weg gegaan naar het verre Nieuw Zeeland. Ik hoop dat hij goed aankomt en natuurlijk dat hij gewaardeerd word!

En dan maar afwachten wanneer er een boekenlegger voor mij binnen komt vallen en dan vooral natuurlijk waar hij vandaan komt... Oohhh, zó spannend!

Gister ben ik met Uti naar de Stitch 'n Bitch in Hoorn gegaan. Ze wil alles weten over breien en aangezien ik niet veel verder kom als wat ik op school geleerd heb(opzetten, afkanten, recht en averecht breien) leek me dit wel een goed idee. En dat was het, hoor! We hebben genoten! Héél veel tips en ideeën al gekregen, ontzettend mooie breiwerken bewonderd en vooral veel plezier gehad. Niet te geloven dat iemand een gerstekorrel kan breien zonder op het werk te kijken en intussen druk zitten kletsen. Ik had een broddellapje gehad! Hihi!