Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 3 december 2008

Bijna sinterklaas...

... en de spanning stijgt in huis! Eigenlijk moet ik bekennen dat ik wel blij zal zijn als de beste man weer naar huis is... Maar natuurlijk eerst nog een heerlijke pakjesavond vrijdag!!!

En dan zaterdagochtend vliegensvlug de boodschappen in huis halen en dan met zijn allen op zoek naar de kerstboom! Ja, het GROTE aftellen naar kerst is voor mij nu begonnen. Ik vind het zó gezellig in huis, alle lichtjes, de (door de kinderen) versierde boom, de knusse gezelligheid!

Er gaat niets boven de winterperiode! Gisteravond weer naar de Sitch 'n Bitch-avond geweest en op de terugweg moest ik door een heuse sneeuwbui! Wat een heerlijkheid! Ik werd vanmorgen helemaal blij wakker met het idee van een witte winterwereld maar dat viel enorm tegen... Geen spoortje wit te zien buiten...
Als schrale troost mocht ik wel mijn autoruiten krabben! Hahaha!