Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

vrijdag 17 april 2009

Zomerhoedje


Was het weer de afgelopen dagen niet fantastisch?
We hebben uuuuuuuren in de tuin door gebracht, een begin gemaakt met Youp's boomhut, het hek eindelijk afgemaakt, de groentetuin ligt klaar, het gras is gemaaid en we hebben vooral ook veel gespeeld. Heerlijk!

Zelf heb ik tussendoor ook een beetje kunnen breien. Voor het eerst met katoen en ik moet zeggen dat ik het wel lekker aan vind voelen. Het patroon van het hoedje kun je hier vinden. De flap had van mij langer gemogen maar Zara is er helemaal blij mee en dat is het belangrijkste!
De bloem is een haakcreatie van mezelf. Haken snap ik niet... Maar mijn bloemen zien er wel goed uit! ;o)

Nu nog een hoedje voor Cato, maar ik heb ook een heel leuk patroon van een paard gevonden en nog wat bruine wol over... Oh, waarom is er toch zoveel leuks om te maken en maar 24u in een dag?