Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

dinsdag 7 juli 2009

Leuke zelfmaak-ideeën!

De zomervakantie is begonnen maar vandaag is hopeloos. Regen en gedonder!
Niet zo heel erg want we hebben genoeg binnenshuis te doen. Zolang dit weer geen 6 weken duurt....

Ik heb weer een aantal leuke tutorials gevonden van dingen die ik zeker ook nog eens wil maken!

Een ontzettend leuk speel-alfabet voor de kinderen vind je hier. Ze lijken me ook erg leuk op een ABC-quilt...

Dit zomerse jurkje wil ik zeker voor Cato maken. Misschien is het ook wel wat voor Zara... Met een legging er onder of op een skinny!

Nu had ik ook nog een tutorial van een leuk prinsessentasje maar die kan ik even niet meer vinden... Ik ga nog even verder zoeken! Als ik hem vind, horen jullie het ook! Hihi!

*gevonden: Hier vind je het patroon van het tasje!*
Ik kan natuurlijk niet rusten voor ik het weer gevonden heb...