Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 10 augustus 2009

Cato is 2!


Gister was de grote dag, mijn kleine meisje is ook 2 en daarmee een heuse peuter geworden!
Niet te geloven hoe vlug de tijd voorbij gevlogen is... Nog een weekje en dan start ze op de peuterspeelzaal... Ben ik een hele ochtend, toch zeker 2½ uur alleen thuis!
Hoewel ik genoeg plannen heb, weet ik zeker dat er niets van terecht komt, dat het een hele lange ochtend word, waarbij ik zo ongeveer ín de telefoon zit en natuurlijk gaat alles goed en wil mijn prinsesje niet eens mee naar huis om half 12... Ja, ze ís groot!

Yesterday was a big day, my little girl turned 2!
I can't believe how fast time went by... Just one more week and she'll start playschool... I will be home alone, for at least 2½ hour!
I have enough plans, although I'm sure I won't get to any of them... It will be a very long morning, waiting for the phone to ring, but everything will be fine and my little princess doesn't even want to come home with me at 11.30... Yes, she is big now!