Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 16 september 2009

Jee...

... zoals gewoonlijk glipt de tijd weer door mijn handen. Het is niet dat ik helemaal niets doe, maar echt veel is het ook niet!
We kwakkelen allemaal met vreemdsoortige griepjes en herfstblues dus er is niet veel tijd over voor mij. Ik heb wel Cato's Dora-tas af en van de week een paar superschattige beenwarmertjes gebreid voor haar. Als ze straks thuis is uit school hoop ik er aan te denken om een foto te maken!
En er dan ook nog aan toe komen om hier te plaatsen, ha dan ben ik weer op de goede weg!

... as usual time is slipping by. Not that I don't do anything, but it isn't much either!
We all have been bugged by some weird flu's and that doesn't leave any me-time. I did finish Cato's Dora-bag and in the past week I knit her a couple legwarmers. I hope to make a photo of her when she's back from school!
Note to self: Don't forget to blog the photo here!