Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 28 september 2009

Nieuwe fietsen! New bikes!


Zo nu en dan wordt er lekker uitgepakt bij de familie Hoogland. Deze keer was het tijd voor een nieuwe fiets voor mama. Met een zitje voor Teus en Cato natuurlijk want zij zijn echt nog te klein om zelf te fietsen. De keuze is gevallen op de Montego Liberty met 3 versnellingen en ein-de-lijk heb ik fietstassen! En dat kleurtje is toch gewoon om te smullen?! Ja, ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe aanwinst!

En terwijl we daar staan te wachten tot mijn fiets afgemonteerd is, vindt Teus in een hoekje de kinderfietsen. En daar was hij op slag verliefd op een heuse mini-BMX mét zijwieltjes! Papa wilde ook altijd al een BMX maar heeft hem nooit gehad dus als de kans dan daar is om je zoon er mee te verwennen dan hoeft zoonlief niet lang smekend te kijken natuurlijk! Nu ben ik zeer benieuwd hoe lang hij zijn zijwieltjes nodig heeft, hij is zo vlug met alles...

Since we bike a lot in the Netherlands it was time for a new bike for me. I was riding around on my old bike for 10 years. This is my new one! Don't you just love the colour?!
Teus thought he needed one too and picked this lovely mini-BMX. I wonder when he can bike without the extra wheels...