Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 20 december 2010

Sloffen voor Teus

Hè, lekker! Het is kerstvakantie!
De eerste echte dag hebben we vooral genoten. Buiten van de fantastische sneeuw en met het zonnetje erbij voelde het echt niet als -8C....
Daarna hebben we samen een heerlijke appel-plaatkoek gebakken...
En tussendoor heb ik voor Teus een paar sloffen gehaakt! :)

Ha, great! Christmas holidays arrived!
The first day we just enjoyed. Outside the snow was fantastic and with the sun it didn't feel like -8C...
Then we baked a delicious apple-cake...
And in between I crochet a pair of slippers for Teus! :)


 Vraag me niet welke wol het is... Gewoon zo'n bolletje wat ik nog ergens achter in de kast vond... Eeehhh... Ja, ik ben zo'n iemand die altijd alles bewaart want er komt vanzelf wel weer een dag dat je het gebruiken kunt! ;)

Don't ask me about the yarn... It's some left over yarn I found in the back of the closet... Eeehhh... Yeah, I'm one of those people holding on to lots of things since there will be a day it gets used! ;)


Teus heeft de kleuren gekozen. Hij is gek op blauw!
En dolblij met zijn nieuwe sloffen! Hij heeft ze de rest van de dag aan gehad. Ik kreeg amper de tijd om de draadjes in te stoppen...

Teus choose the colours. He loves blue!
And he's very happy with his new slippers! He wore them the rest of the day. He hardly gave me time to secure the loose ends...


Ha! Daar worden mama's blij van!

Ha! That makes a mom happy!