Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 2 maart 2011

Lezen

Ik lees graag!
Ik lees ook best veel...
En het liefst dikke boeken, 
met een vervolg,
of 2...

I like to read!
A lot...
And I heart big fat books,
with a sequal,
or 2...


 Deze drie heb ik net uit...
En ik ben er dan altijd een beetje verdrietig van dat ik echt afscheid moet nemen van de hoofdpersonen met wie je zoveel hebt meegemaakt...
Ik kan over een laatste hoofdstuk echt een week doen om het afscheid maar uit te stellen!
En wat ontdekte ik van de week bij ECI......

I just finished these three books...
And I always feel a little said to read the last chapter and know I have to say goodbye to the main characters and their wonderful stories...
It can take me a week to finish the last chapter, just to extend the final goodbyes!
Guess what I discovered this week at my bookclub........


 Hoera!!! Deel 4!!!
Nu alleen nog even een goed excuus bedenken waarom ik een nieuw boek nodig heb...
Maar hij komt er wel, hoor!
Nog eenmaal wegdromen in een Iers woud, waar niemand ooit gehoord heeft van elektriciteit en de wereld nog knettert van magie...
En tot die tijd red ik me wel met het volgende boek: Eten, bidden, beminnen!

Hurray!!! Part 4!!!
All I need now is a good excuse to give myself another book...
But it will get here!
One more time to dream away in an Irish wood before electricity but with lots of magic...
And untill then I'm reading: 'Eat,pray,love'!



Wat lezen jullie graag?
Kun je me een schrijver of titel aanraden?
Van lezen krijg ik nóóit genoeg!!!

What do you like to read?
Any recommendations on a writer or title?
I never get enough of reading!!!