Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 7 maart 2011

Yoga?

Op de peuterspeelzaal?
Ja werkelijk!
Er werd mij gevraagd of ik Cato een kussen mee wilde geven naar school voor de Yoga-les.
Okee, dan moet ik dus iets maken...

Yoga-class? In pre-school?
Yes, really!
I was asked to bring a pillow for Cato because they were going to do some Yoga in school.
Okay, I need to make something...


Terwijl op dit moment mijn vloer gesopt word, heb ik even tijd om op mijn blog te kletsen.
Arme Teus, was hij vorige week nog 2 dagen thuis met kinderzeer, nu is hij weer hartstikke benauwd.
Hij lag gisteravond net in bed toen hij alles onder spuugde en de hele nacht heeft hij gerommeld dus vandaag maar even gezellig met mama bijkomen!
Maar ja, dan toch vervelen en alles willen doen wat ik doe... :)

While my floors are taken care of, I have some time to talk to you.
Poor Teus, last week he was home because of all the spots, nu he can hardly breath.
Yesterday he throw up right after he went to bed and he's been restless all night long so he got a day home with mommy!
But then he gets bored and wants to do all the things I do... :)


Verder met mijn yoga-kussen...
Kussen voegde niet helemaal bij mijn idee van yoga...
Dus heb ik er maar een kleedje van gemaakt!

On to the Yoga-pillow...
Pillow didn't go with my idea og Yoga...
So I went for a little blanket!

 
Cato ziet er niks van dat het kruis zo scheef over het kleedje loopt.
We kunnen natuurlijk gewoon zeggen dat het zo hoort!
Eigenlijk had ik gewoon hartstikke haast en deed het bont niet wat ik wilde...

Cato didn't notice the cross being off centered.
So I decided it's meant to be!
Actually I was in a hurry and the fur didn't do what I wanted it to do... 

Hoe dan ook, hij is nu met mijn blije dochter mee naar school!
En ik zal nog even mijn zoon helpen...

Anyways, it took off to school with my happy daugther!
And I'm going to help my boy...