Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

vrijdag 29 april 2011

Granny nieuws

Okee. Het zit zo.
Of ik ben officieel mijn verstand verloren...
Of het gaat me lukken! :)
Ik ga Granny-dekens haken.
Ja, heb je de S zien staan?
Voor elk kind eentje voor op het bed!!!

Okay. It's like this.
Or I officially lost my mind...
Or I'm going to make it! :)
I want to crochet Granny-blankets.
Yes, did you notice the multiple?
One for every childs bed!!!

Ik begin met deze.
In een roze/lila garen (Drops Delight 06).
Ik twijfel nog of ik hem ga combineren met de lichtblauw-variant (Drops Delight 04)...
En dan wit ipv van zwart om alle blokken samen te voegen.

I'm starting with this one. 
(Please visit the Garnstudio website to find a translation in your own language!
Pattern number 124-1)
In a pink/purple yarn (Drops Delight 06).
I'm thinking about combining it with the light blue one (Drops Delight 04)...
And then white to crochet te blocks together in stead of black.


Hier zijn de eerste blokken!
8 af...
Nog 76 te gaan!

Here are the first Granny's!
8 done...
76 more to go!

Het kleur-verloop per blok vind ik echt prachtig!
Het is toch amper te geloven dat deze variatie uit 1 bol komt?

I love the color variation in each Granny!
Isn't it hard to believe these all came from 1 ball?


Zara voelt zich al een stuk beter.
De wond geneest mooi!
En hoera, gister kwam de schoolfotograaf...
Misschien heeft hij ook Photo-shop??? ;)

Zara feels a lot better already.
The wound heals nicely!
And yay, the photographer came to school yesterday...
Maybe he also has Photoshop??? ;)