Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 6 april 2011

keukenschort

Ik beken het maar gewoon,
ik rommel graag in de keuken.
Ik ben niet zomaar zo groot geworden natuurlijk! :)
Nu wordt het mooier weer en draag ik weer shirtjes in lichtere kleuren.
En op een of andere manier eten wij altijd iets met tomatenpuree als ik een wit shirt aan heb.
En krijg ik die vlekken er nooit meer uit...

I'll confess,
I like to spend time in my kitchen.
I didn't get this big just like that! :)
With the weather getting better I wear shirts in lighter colours.
And somehow we always eat something with tomatosauce when I wear white.
And I never get the stains out...

  
En toen hopte ik langs dit bericht van Gingercake
en bedacht ik me dat dat de perfecte oplossing was!

Then I found this message at Gingercake
and figured that would be the perfect solution!


{foto's gemaakt door Catootje vanaf de keukentafel}
Echt de meest flatteuze hoek, maar ach ik heb al verkering! :)

{photos taken by Catootje from the kitchentable}
Love the angle, glad I'm already in courtship! :)