Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 7 mei 2011

Granny update 2

Ben ik weer even...
En ja, ik heb echt wel geslapen afgelopen week! :)
We hebben hier mei-vakantie
en dat scheelt me zo'n 3 uur per dag.
Die 3 uur ben ik kwijt aan het heen en weer fietsen naar school met de kinderen.
Eigenlijk moet ik daar het lunch-uur nog bij optellen...

Here I am again...
And yes, I did sleep lots in the past week! :)
We have May-holidays
and that saves me 3 hours per day.
Normally it takes me 3 hours per day to bike the kids up and down to school.
And I should add lunch-hour to that...


En zo zitten we dus ineens op 61 vierkantjes...
Dan komt 84 best wel dichtbij! :)

And at once we're at 61 aquares...
And 84 is right around the corner! :)


Ik heb ze voor de foto even in de vorm van een deken gelegd.
Nou, ik word al helemaal blij van dit uitzicht! :)
Tot de volgende update!!!

I placed them in the shape of my blanket for the photo.
Well, I get totally excited from this view! :)
See you next update!!!