Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 2 november 2011

weekend resultaat

Natuurlijk heb ik ook nog wat gemaakt dit weekend! :)
Ik ben begonnen met een mini-album met de foto's van Tsjechië.
Hij is bijna af en dan komen de foto's!

Of course I made something too this weekend! :)
I started with a mini-album of our holiday in the Czech Republic.
It's almost finished and than I will share a couple photos!


Vijf ATC-tjes om te swappen...

Five ATC's to swap...


Een kaart als onderdeel van de 100.000ste swap op Swap-bot.

A card as a part of the 100.000!-swap at Swap-bot.


En twee labels voor de 52 vragen uitdaging van Charlotte op Scrappen Noord Nederland.
Dit zijn mijn uitwerkingen van vraag 4. Wat betekent muziek voor jou? (3J's!!!) en vraag 5. Waar wordt je blij van? (mijn gelukkige gezin) De achterkant moet ik nog schrijven en komt vast nog wel eens langs op mijn blog! :)

And two labels for the 52 questions challenge of Charlotte on a Dutch scrap forum.
These are my answers on question 4. What does music mean to you? (3J's!!!) and question 5. What makes you happy? (my happy family) I have to write the backsides but they will come by here one day! :)