Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 28 december 2011

Ajoure

Die kerstdagen zijn lang en lui
en dus de hoogste tijd om in beweging te komen!
Met Trees, Jacky en Anouk van het brei-café
ging ik gister een dagje naar Joure.
Vooral naar Ajoure!

Christmasdays are long and lazy
time to get in gear!
With Trees, Jacky and Anouk from the Knitting-café
I went to Joure yesterday.
To Ajoure, to be more precise!


Gelukkig dacht ik er aan om nog een foto te maken
toen we al bij de kassa stonden...
Het is een werkelijk heerlijke winkel
vol aaibare bolletjes
en ontzettend vriendelijk personeel
met verstand van zaken.
Mocht je nog een brei/haak-uitje zoeken kan ik Ajoure aanraden, hoor!

I was very distracted by all the yarns and info I received
so I only took one photo at the check out...
If you are looking for a nice yarn shop
in the Netherlands, try to visit Ajoure!

Mijn bescheiden aankopen!
Ik had niet echt een idee van wat er te koop zou zijn
en ik had geen boodschappenbriefje gemaakt
maar een paar sokken moet ik kunnen breien in 2012!

My new goodies!
I had no idea what there would be so I didn't make a wish-list
but I must be able to knit up a pair of socks in 2012!


Bij de blz.-boekwinkel scoorde ik Het Muizenhuis
die stond al een poosje op mijn verlanglijstje
dus ik ben helemaal in mijn nopjes nu!
En de nieuwe Flow,
wat heeft een mens nog meer nodig om de kerstvakantie door te komen???

In the book store I found Het Muizenhuis 
it's been on my wish-list for quite some time
so I'm all joyeus now I own it!
And the new Flow-magazine,
what else could a girl wish for to get through the holidays???


Nou, een lekker kopjes thee erbij!
Gister gescoord bij de DE-winkel
Little Diva staat er onderop...
Zo voel ik me ook wel met de nieuwe Delicious Spices
die ik er bij gekocht heb!
Welke is jouw favoriet?
Heb je ze nog niet geprobeert? Kun je er niet aankomen?
Laat een berichtje achter en ik stuur je van elke smaak een zakje toe!

Well, a nice cup of tea to go with it of course!
I bought this mug yesterday at the DE-store
The name on the bottom is Little Diva...
That's how I feel with the new Delicious Spices
I bought also!
Which one is your favorite?
Haven't tried them yet? Can't buy them at your place?
Just leave a message and I'll send you a bag in each taste!