Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 5 december 2011

Nog meer sinterklaas...

...want vandaag is het Grote feest op school.
Youp en Zara zijn inmiddels zo groot dat ze sinterklaas moeten helpen
Er werden lootjes getrokken in de klas
Er moest een kado gekocht worden voor €2,50
En met een surprise en een gedicht moest dat vanmorgen om 8u op school afgeleverd worden
*gaap*

Even more Sinterklaas since today is the Big party at school
Youp and Zara have to help out and had to buy a gift for a classmate
and dress it up with a surprise and a poem
All this had to be delivered at school at 8am
*yawn* 



Natuurlijk ben ik ook weer verwend door sinterklaas!
Niets creatiefs dit keer...
Maar wel 2 kraskalenders en een staatslot!
Stel je voor dat ik een ton win...
Ik denk dat ik dan lekker een nieuwe fiets voor mezelf ga kopen...

Of course I received my share of gifts too yesterday!
Just nothing creative...
  I did receive a couple loterytickets!
Imagine winning a big sum of money...
I think I'm going to buy me a new bike then...


En al heel lang wilde ik een mooi nummer bij de voordeur
Zo'n ouderwets blauw emaillen bordje, weet je wel?
Nu heb ik hem!!! 

For quit some time I wanted our housenumber at the front door
An old-fashioned blue enamel plate, know what I mean?
I got it!!!


Sinterklaas is natuurlijk het feest van grappen en grollen
maar ik schrok best wel toen ik boven aan de lijstjes van mijn kinderen 
iets wel heel bijzonders zag staan...
Een zusje!
Ze zijn al met z'n 4-tjes en de helft van de week met z'n 5-en...
Hoe kunnen ze serieus nog een kindje willen?
Ik heb mijn meisjes allebei een Baby Born gegeven
waar ze zelf een naam voor mochten uitkiezen
en ik ga in 2012 eens lekker poppenkleertjes naaien!
Ik stel je voor aan Nikki en Sammie...

Sinterklaas is a party where you get the chance to make fun of each other
but I was kind of shocked to read the children's wishlists 
and saw the had a special gift on top...
A baby-sister!
They already are with four of them and half of the week with five...
How can they be serious about another sister?
I gave my girls both a BabyBorn
which they could name
and I'm taking 2012 to make some doll clothes!
Meet Nikki and Sammie!