Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

vrijdag 23 december 2011

Ziekjes...

Terwijl mijn agenda helemaal zwart oogt van de afspraken
kreeg ik een beetje keelpijn
gevolgd door nachtenlange hoestbuien
en dagen vol schele hoofdpijn
en wilde ik alleen maar dit uitzicht:

While my agenda is stuffed with appointments
 my throat was a little sore
followed by nights full of coughing
and days with a terrible headache
and all I wanted was this view:


Eindelijk knap ik weer een beetje op
om er tot mijn schrik achter te komen
dat het bijna kerst is!
Ik heb nog geen kerstkaart verstuurd...
Geen kadootje onder de boom...
Nog geen boodschap in huis...
Een mailbox met meer dan 100 berichten...
En vanmiddag zijn de kinderen al vrij!

Finally I'm feeling a bit better
and I'm quit shocked to see
it's almost Christmas!
I haven't sent a card yet...
Not one present by the tree...
No groceries for the weekend...
A mailbox with more than 100 messages...
And the children only have a half day of school!

Mijn 'creatieve stoel' is ingepikt door mijn huisgenootjes
en misschien is dat maar goed ook...
Ik heb een heleboel in te halen na een week zo min mogelijk doen in huis!

My 'creative chair' is taken by some roommates
and maybe that's for the better...
I have lots to do after a week of doing almost nothing around the house!