Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 1 januari 2012

Hallo 2012!

Ik ben er klaar voor!
En dit jaar met een heel goed voornemen...
Niets kopen en opmaken wat ik heb!

Hello 2012! I'm ready for the new year!
With a very good resolution...

 
 Ik heb op aanraden van By Ieke ook een heus lijstje gemaakt!
~ een trui/vest voor mezelf breien
~ twee paar sokken breien
~ Granny deken aan elkaar zetten
~ deken van rood/witte blokken aan elkaar haken
~ grote muts breien bij mijn nieuwe sjaal
~ Amineko haken
Wel een beetje eenzijdig lijstje zie ik nu...
Ik ben ook heus van plan om lekker veel ATC's, Mail Art en pagina's in mijn Art Journal te maken! :)
En wat ben jij van plan?

After a suggestion of By Ieke I decided to make a list!
~ to knit a sweater/cardigan for me
~ to knit two pairs of socks
~ crochet all my Granny blocks into a blanket
~ Finish up a blanket of knitted blocks in red and white
~ knit a slouchy hat to go with my new scarf
~ crochet Amineko
Hm, I see my list is taken by knit- and crochetprojects...
I'm really planning to make lots of ATC's, Mail Art and pages in my Art Journal too! :)
And what are you planning to do?