Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 18 januari 2012

Waarom UIU?

Omdat Abi en Sarah zo stoer waren om met hun billen bloot te gaan
en hun voorraad met de hele wereld te delen
dacht ik, dat ik dat ook wel kon...

Since Abi and Sarah were cool enough to go naked
and show their stash to the entire world
I thought, I could do that too...


Dit is de helft van de boekenkast in onze woonkamer
de onderste twee foto's laten zien wat er nog allemaal achter die dichte deurtjes verstopt zit...
*bloos*
Zoals je kunt zien is de kast nog niet eens helemaal af
en weet ik eigenlijk ook niet of dat ooit nog gebeuren gaat
dat wordt een behoorlijke verhuizing...

This is half of the bookcase in our livingroom
the bottom two photos show what's behind the doors...
*blush*
As you can see it isn't even completely finished
and I have no idea if it ever will be
it will give quite the move...


Dit is de andere helft van de boekenkast
met nog wat boeken.
Ik lees wel regelmatig,
heel veel eigenlijk...

This is the other half of the bookcase
with jst a couple more books.
I read now and then,
a lot actually...
Dit is mijn tafel in de woonkamer,
al is het meer van Waar is mijn tafel?

This is my table in the living room,
or should I say Where's my table?


En deze kast staat er achter
vol met garen en lappen stof...

And this sideboard is behind my table
full with yarns and fabrics...

Hierin ligt mijn papier voorraad...
En mijn heattool, Big Shot, eyelets, brads enz,enz...
Dat was dan een rondje woonkamer,
gaan we nu naar boven...

This is where I keep my paper stash...
And my heattool, Big Shot, some stamps, eyelets, brads and so forth and so forth...
That was a small tour through our livingroom,
let's go upstairs...


Ik heb een naaihoekje in onze slaapkamer
met nog twee boekenkasten...

I have a corner to sew in our bedroom
with two more bookcases...
Een aantal dozen met lappen stof en onafgemaakte projecten...
Ik heb niets opgeruimd
zo erg is het echt
dus ik moet er eens aan de gang.
Nu eigenlijk!
A couple boxes with fabric and UFO's...
I didn't take a moment to clean up
this is how it is 
and it needs some sorting.
Badly!


En dit is dan mijn eigenlijke naaitafel met nog meer dozen stof...
Mijn naaimachine staat al een hele poos beneden in de boekenkast
omdat ik het boven zo ongezellig vind.
Af en toe hol ik er heen om iets op te halen en dan trek ik gauw de deur weer dicht...

This is meant to be my sewing table and more boxes of fabric stash...
My sewing machine has been living downstairs in my bookcase for a while now
because I feel so alone upstairs.
I just run up there to get something I need and close the door behind me as quick as I can...


Dus heb ik hem nodig, die uitdaging?
Of valt het wel mee?
*grijns*

So, do I need this challenge?
Or could I do without?
*smile*