Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 19 maart 2012

Weer thuis...

Ik heb het weer overleefd! :)
Het was weer ontzettend gezellig, vreselijk gelachen en zowaar ook nog wat gedaan!

Home again...
I survived my crafty weekend! :)
It was so much fun, laughed so much and even made some stuff!


'Ons' hoekje!
Ik kom net weer aanlopen...

'Our' corner!
I'm just walking in... 


De hele groep dames...
Bedankt voor de gezelligheid!!!

The entire group of ladies...
Thanks, I had heaps of fun!!!


 En de onthulling... Dit is de kaft van mijn boekje voor de Postcard Challenge!
Ik vind de titel helemaal geweldig, Imagine... Stel je voor...
Dan kan mijn verhaal gewoon nog lekker alle kanten op want we hebben nog ruim 40 weken te gaan en ik heb werkelijk geen idee waar het gaat eindigen! :)

Tadaaaa.... This is the front of my book for the Postcard Challenge!
I'm completely in love with my title, Imagine...
Since I have no clue where my story is going to end, which countries are coming and there are still 40 weeks left to let Emily and Broes fight, kiss, meet and mail I can't imagine a better title! :)


Dit is helemaal niet mijn normale stijl, 5 of 6 lagen papier over elkaar, 3D-roosjes, distressen enz. 
maar jee, wat heb ik genoten van het maken!

This is not my usual style, 5 to 6 layers of paper, 3D-roses, distressing and so on
but gee, I had so much fun creating this! 



Hier zie je nog wat pagina's uit mijn boek. 
Ze zijn helaas nog niet af maar het weekend was gewoon te kort! :)
De rechterpagina heeft een landkaart van het land waar we zitten en daar wil ik nog een uithangbordje op maken met de naam van het land.
En een gleuf om de kaarten in te stoppen.
Op de linkerpagina's gaat het verhaal verder zoals ik het voor de kaart op mijn blog zet.

Here some sampler of pages from the book.
I haven't finished them, the weekend was way too short! :)
The left page is the story as written in my blog before I show my card.
The right page is a map of the country of that week with an opening to slide the cards in. 
I still want to add a sign with the name.


Ik heb ook nog een ATC-tje en een kerstkaartje gemaakt maar vergeten foto's te maken...
Ik ben nog nooit zo moe geweest na een weekendje weg!
Het waren hier twee heel chaotisch en hectische weken met als afsluiter dat ik vrijdagavond onze pleegzoon voor altijd terug naar zijn moeder bracht. 
Het is goed zo, maar je hecht je toch aan zo'n mannetje en het is emotioneel wel even zwaar...
I also made an ATC and a Christmas-card but forgot to take a photo of these...
I haven't felt this tired before after such a weekend!
We had two crazy and hectic weeks which ended in me taking our fosterson to live with his mom from now on on Fridaynight.
It's okay, it's just emotionally hard to detach now...
No matter how hard we say we won't attach since it's a foster-child, they still manage to take a place in our hearts!