Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 3 juni 2012

Amari (2)

Weet je nog, vorige week donderdag, toen begon ik met de Amari-shawl...
En ondanks dat het afgelopen week vakantie was en we heel druk waren met heel veel andere dingen die gewoon gebeuren als je vijf kinderen thuis hebt de hele week
kwam ik er ook aan toe om iets meer Amari te maken...

Remember, last week on Thursday, I started this Amari-shawl...
And even though it was a holiday week here and we were very busy with lots of other things that just happen when you have five children home the entire week
I also managed to throw in some knitting-the-Amari- time ...


En zo groeide ze...

And she grew...
 

 En groeide...

And grew...


Tot aan de tiende ribbel!
Nu ben ik toe aan het patroon-deel maar daar zie ik een beetje tegenop...
Er staan nu 252 steken op de pen en hier moet ik echt wel even mijn gedachten bij houden.
Morgen gaan ze allemaal weer naar school, misschien helpt dat! :)

Up to the tenth ridge!
Now I have to start the lace-part but I'm stalling...
There are 252 stitches on my needle and I really have to be focused to get the pattern right.
Tomorrow the children will all be back in school, maybe that will help! :)