Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 23 juni 2012

Druk, druk, druk...

Ik weet niet wat het is,
ik wil zo veel,
en moet zo veel...
Mijn agenda staat zwart van de afspraken
en ik merkte van de week dat ik zelfs een keer vergeten ben te lunchen...

I don't know what it is,
I want to do so much,
I have to do so much... 
My agenda is stuffed with appointments
and last week I discovered I forgot to lunch one day...


Ik hol mezelf voorbij 
en vergeet te genieten van de dingen die er echt toe doen...
Op creatief gebied komt er helemaal niets uit mijn handen,
ik ben het plezier van het creatief zijn een beetje kwijt.
Ik heb wel nog een aantal boeken gelezen in de afgelopen weken
en dan merk ik dat dat eigenlijk een soort vlucht is uit mijn dagelijkse leven.
Niet dat er echt iets mis is, het is gewoon zo druk...
Nog vier weken en dan is het lekker zomervakantie!
Als het weer dan ook nog een beetje mee wil gaan werken,
kom ik wel weer uit mijn dipje!

I'm running through my days
and forget to enjoy the things that really matter...
All my creativity left my body,
I can't enjoy being creative.
I've read a couple books in the past weeks
and admit I use them to jump into someone else's life.
Not like there's anything wrong with my life, it's just crazy busy...
Just four more weeks to our Summer holiday!
It would be great if we could get a bit more Summery weather,
I'm sure I would feel much better then!