Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 30 augustus 2012

Sugar Challenge


Nu ben ik niet echt verslaafd aan suiker, denk ik...
Ik heb geen suiker in mijn thee, drink geen koffie of alcohol,
ik ben geen zoete snoeper, maar een hartig hapje? Lekker!

I'm not really addicted to sugar, I think...
I don't add sugar to my tea, I don't drink coffee or alcholic beverages,
I don't have a sweet tooth, but savoury snacks? Yummie!

http://www.carolavanbemmelen.nl/
Kijk, als ik jam op mijn brood smeer dan snap ik dat dat suikers zijn
maar wist je dat er aan bijna alle vleeswaren en worsten ook suikers toegevoegd zijn?
Een biefstuk of een kipfiletje is niks mis mee maar hamburgers of tartaartjes?
Juist ja, zit suiker in!
En dus ga ik meedoen met de Sugar Challenge!
De hele maand september geen suiker nuttigen!
Doe je mee?

See, when I put jelly on my sandwich I understand those are sugars
but did you know almost every meaty sandwich filling has added sugars?
Hamburgers and sausages?
Right, added sugars!
And so I decided to jump into the Sugar Challenge!
I won't eat any sugar in the month of September!
I wish I could ask if you want to play along but since this group is all in Dutch it wouldn't be much of a support group to you... Sorry!

moulinex masterchef gourmet QA403

Beetje zielig voor mij is de maand september helaas wel mijn verjaardag (de 20e)
Ik was van plan om een high tea te doen maar misschien kan ik mijn plan beter bijstellen? ;)
Ik heb in elk geval wel al een prachtig kado binnen!
Eigenlijk mocht ik hem nog niet uitpakken... 
Maar Youp en Zara waren zelf naar de winkel gegaan om de ingrediënten voor milkshakes te halen!

On the downside, my birthday is in September (the 20th)
I was thinking about doing a High Tea but that wouldn't be the smartest decision right now. ;)
I did receive a wonderful gift already!
Actually I wasn't supposed to unpack it yet... 
But Youp and Zara went to the store to buy the ingredients for milshakes!


 En dus ging ik aan de slag:
350ml vanilleijs
350ml melk
doos aardbeien
een banaan
Even mengen en smullen maar!
(helaas niet suikervrij...)

And so I went to work:
350ml vanilla icecream
350ml milk
box of strawberries
a banana
mix and enjoy!
(too bad it's not sugarfree...)