Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 16 september 2012

Mud Season FO!

Het is gelukt! Het is gelukt! Het is gelukt!
Ik heb een draagbare trui voor mezelf gebreid!

I did it! I did it! I did it!
I have knit a wearable sweater for me!


Ik kan iets afstrepen van mijn lijstje met dingen die ik graag in 2012 wilde doen!

I can cross out something on my I want to do-list of 2012!


Hier kun je hem terug vinden op Ravelry
Ik heb er 3 maanden over gedaan en hij lag hier al een hele poos te wachten op 1 mouw...
Garen: 8 ballen Drops Alaska, nr 50 donkerbruin mix
nld: 5.5mm, boord op 5mm
 
You can find the project here on Ravelry
It took me 3 months to finish, it's been waiting here for weeks for 1 sleeve...
Yarn: 8 balls of Drops Alaska, color 50 dark brown
needle: 5.5mm, ribbing on 5mm