Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 23 februari 2013

Cotton Candy Girls

Vorig jaar kocht ik een plekje in de online Cotton Candy Girls Workshop
omdat ik heel graag mooie, lieve gezichten wilde leren tekenen.
Ik zag van de week dat ze hem nog eens open gooit!

Last year I bought myself a seat in the online Cotton Candy Girls Workshop
because I wanted to learn how to draw pretty, sweet faces .
This week I saw she is re-opening it!


Natasha is een lieverd en je leert echt heel veel van haar!
Haar engels is niet perfect, het mijne ook niet
maar met de geweldige video's die ze gemaakt heeft,
lijkt taal helemaal niet zo belangrijk meer...

Natasha is the sweetest and you will learn a lot from her!
Her English might not be perfect, neither is mine
but with the awesome videos she made,
language isn't all that important anymore...


Haar Art inspireert mij elke dag
en als ik deze workshop niet gevolgd had,
had deze pagina niet in mijn boek gezeten!

Her Art inspires me every day
and if I hadn't followed this workshop,
this page wouldn't have been in my journal today!


Kijk gauw hier, schrijf je in!
Je hebt tot 1 maart en het wordt de best besteden $25,- van 2013!
Echt!

Take a look here, and sign up!
You have until March 1st and it will be the best spend $25,- of 2013!
I promiss! 
 
PS. Het levert mij verder niets op, hoor!
Ik vind het gewoon echt een hele leuke workshop... :)

PS. There's nothing in it for me!
I just had an amazing time following this workshop... :)