Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

vrijdag 1 februari 2013

Cross-Town-Challenge #5

En daar was weer een nieuwe uitdaging van Felicia
Wat is ie leuk, hè?
Ik kon het dus ook niet laten...

And there was a new challenge from Felicia
Isn't it the greatest challenge you ever saw?
I couldn't resist...


Ik vond nog zo'n canvasje (20x20cm) van de Action
en wat andere leuke rommeltjes...

I found a canvas (8x8) and a couple of tidbits...


Ik maakte wat papieren roosjes en speelde wat met mijn mozaiek...

I made a couple of paper roses and played with the mosaic challenge...


En kwam tot dit resultaat! ♥

And ended up with this piece! ♥

 
Ik vind hem zo mooi geworden!
Mag je dat eigenlijk zeggen van je eigen maaksel?

I think it ended up so pretty!
Can I say that of my own creation?

 
Ik ben zo blij met mijn cardboard vogeltje...

I'm so happy how the cardboard bird ended up...


En mijn boeket roosjes...
En de pareltjes heb ik zelf geregen!
Oh, dit was zo leuk om te doen!!!
Ik ben heel benieuwd naar de volgende uitdaging...
Maandag op Tracy's blog!

And my little bouquet of roses...
And I strung the pearls myself!
Oh, I had such a great time creating this piece!!!
I can't wait to see the next challenge...
Monday on Tracy's blog!