Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 16 februari 2013

Out for the day...

Vandaag ging ik met de brei-meisjes Jacky, Anouk en Anneke op pad,
naar de Handwerkbeurs in Zwolle!

Today I went out with my knitting girls Jacky, Anouk and Anneke,
to a craft fair in Zwolle!


 
Natuurlijk zag ik heel veel ontzettend leuke dingen,
zoals deze geborduurde enveloppen...

Of course I saw loads of great things,
like these embroidered envelopes...


Kun je in de achtergrond zien hoe belachelijk druk het was?
En warm!!! Bleh...

Can you see in the background how crazy crowded it was?
And hot!!! Blegh...


Niet dat ik me daardoor gek laat maken overigens...
Ik heb heerlijke aankopen gedaan!
Lintjes en knoopjes natuurlijk...
 En een houten tissuebox waarvoor ik een hoesje wil haken of breien! :)

Not that such a thing really upsets me...
I was on a shopping spree!
Ribbons and buttons of course...
And a wooden tissuebox I want to cover in some crochet or knitting! :)


En ik vond boeken, die ik nog niet had!
Een boek over landschappen 'schilderen' met de naaimachine. Zo mooi! Dat wil ik ook kunnen, ooit...
En boeken over spinnen, want dat wil ik dit jaar leren. Ik ben al druk aan het oefenen en toen ik deze vrolijke wol zag kon ik het dan ook niet laten om ze mee te nemen...
Ik hoop dat ik ze in een mooi draadje kan veranderen!

And I found books I didn't have yet!
A book about 'painting' landscapes with a sewing machine. So marvelous! I want to do that, one day...
And books about spinning yarn, because that's something I want to learn this year. I've been practising a bit and when I saw these lovely colors I had to buy them...
I hope I can spin them into some lovely yarn soon!