Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 9 februari 2013

Snow again...

Laten we eerlijk zijn,
het weer was afgelopen week om te huilen
zoveel wind en regen!
Vanmorgen werd ik om 6u wakker
en het was stil, héél stil...

Let's be honest,
our weather of the past week was sad
so much wind and rain!
This morning I woke up at 6
and it was oh, so quiet...

view over the backyard
 Dat kan maar één ding betekenen...
SNEEUW!!!

That can only mean one thing...
SNOW!!!


Ga je gezellig mee,
ik heb wat foto's genomen tijdens het wandelen met de hond!

Care to join me for a walk with the dog,
I took some photos this morning!


Straks groeien hier weer appeltjes,
ik kan me er nu bijna niets bij voorstellen...

Later this year these trees will be filled with apples,
I can hardly imagine it right now...







Oh look , yarn!

And more yarn! :)

Ik heb je vandaag meegenomen omdat ik mentaal Felicia een steuntje in de rug wil geven.
Een rondje om het blok gaat hier niet, ik kan alleen een rondje om het veld en dit is het kleinste rondje en komt op 4.2km, zo'n 45min. lopen.
Ik loop niet elke dag, onze Jannes vermaakt zich ook prima op het erf maar aankomende week wil ik elke dag gaan lopen!
Zet 'm op, Felicia!

I took you along today to mentally support Felicia!
A walk around this field is like our walk around the block, this is the smallest round I can walk and is 4.2km, about 45min. of walking.
I don't walk every day, our Jannes enjoys himself on our terrain just as much but for next week I'm planning to walk every day!
Go Felicia!