Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 4 februari 2013

Socks are done

Weet je nog dat ik dit jaar sokken wilde breien,
twee tegelijk met de magic loop-methode?
Ze zijn klaar!!!

Remember that I wanted to knit a pair of socks this year,
two-at-a-time, magic loop-method?
They are done!!!


Het grappige is dat je dan dus gewoon door kunt breien tot je aan het eind van je bolletje bent
en ineens heerlijk lange sokken hebt die ook in je laarzen passen!

The fun thing is to knit on until the last piece of the yarn
and end up with socks long enough to wear in your boots!


Ik gebruikte deze tutorial van HeidiBears
en al ben ik niet helemaal tevreden over de hiel
het is wel een heel duidelijke uitleg met veel foto's!

I used this tutorial at HeidiBears
and I might not be completely satisfied with my heels
it is a wonderful tutorial with lots of photos!


Ik gebruikte deze video voor het afkanten,
snel en makkelijk,
helemaal mijn stijl!
En nu genieten van mijn sokken!!! :)

I used this video for the bind-off
it's quick and easy,
totally my style!
And now I'm off to enjoy my new socks!!! :)