Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 21 maart 2013

Getting there...

De laatste tijd zit ik niet zo lekker in mijn velletje...
Ik weet niet, eind van een lange winter waar maar geen eind aan komt ofzo...
Vandaag sneeuwt het gewoon weer!

Lately I haven't been feeling all happy...
I don't know, it's the end of a very long winter or something...
Today it's snowing again!


Ik heb besloten dat ik de lente zelf maar in huis haal,
gewoon lekker mijn haar er af!
Het voelt een kilo lichter...
Heerlijk!!!

I decided to bring spring into my home myself,
and had my hair chopped off!
It feels at least two pounds lighter...
Wonderful!!!


Ik denk dat ik er nu wel weer tegen kan!
Mijn schouders recht en lekker freubelen,
genieten van het creatieve proces
en niet almaar mopperen omdat ik er niet aan toe kom 
of omdat het niet helemaal geworden is 
wat ik in gedachten had...
Genieten!

I think I can handle life again!
Straighten my shoulders and create stuff,
enjoy the creative process
not being grumpy because I don't have time
or end up with something I didn't have in mind...
Enjoy!