Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 29 april 2013

Het geheim van Montague - Santa Montefiore

En alweer was daar een laatste vrijdag van de maand
en dus hoog tijd om een review te schrijven voor de ARC!

And once again there was a last friday of the month
and time to write a review for the ARC again!


Het geheim van Montague - Santa Montefiore - 350blz.
Het begin van het boek was een beetje lastig, de zomer van 1958, een rijke aristocratische familie...
 Beetje ver van mijn bed/voor mijn tijd! :)
Dan volg je het pad van Celestria, die van jong en verwend na een drama (Vader pleegt zelfmoord of wordt ie nou vermoord? En waar is zijn lijk dan?) toch heel goede keuzes kan maken.
Niets heel bijzonders, gewoon een fijn verhaal met hier en daar verrassende wendingen en vooral mijn zo geliefde Ze leefden nog lang en gelukkig-eind! ♥

Sea of Lost Love - Santa Montefiore - 350 pages.
The beginning of this book was a bit tough, Summer of 1958, a rich aristocratic family...
A tad far before my time/out of my league! :)
Then I followed the path of Celestria, who grows from young and spoiled into a woman who can make good choices after a dramatic event (dad commites suicide or is he killed? And where is his body?).
Nothing very special, just a lovely story with a couple nice twists and my beloved And they lived happily ever after-ending! 


Ik had geen idee waar ik moest beginnen,
ik wist alleen dat ik iets wilde doen met het lege ronddobberende bootje...
Maar het water van het meer moest diepte hebben omdat er zoveel op de achtergrond speelt
dat het nooit een rustig meer kan zijn!
Forgive me staat voor het briefje wat hij achterlaat, Vergeef me!

I had no idea where to start with my page,
I only knew I wanted to end with the empty rowboat...
But the water of the lake needed depth because there are so many things going on
it could never be a quiet lake!
Forgive me is for the found note.


In mei lees ik Het hart van het eiland van Anne Rivers Siddons.
Meer boek-reviews lezen? Kijk dan even bij Darcy!!!

For May I'll read Up Island by Anne Rivers Siddons.
Want to read more book-reviews and amazing Art? Hop on over to Darcy!!!