Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 27 april 2013

Tea or no tea?

Vandaag ging ik naar een High Tea met SU-workshop.
Ik had geen idee wat ik er van kon verwachten maar was wel heel erg toe aan een paar uur voor mezelf!
Het was fan-tas-tisch!!!

Today I went to a High Tea with a SU-workshop.
I had no idea what to expect but really was ready for a couple hours of me-time!
It was fa-bu-lous!!!


Dit was vanmiddag nog zo'n simpel houten theedoosje van de Xenos...
Kun je je niet voorstellen, toch???

This afternoon it was a simple wooden teabox from Xenos...
Hard to imagine, right???


De foto's zijn niet heel mooi maar ja, het begint al donker te worden...

The photos are poor, it's getting dark already...


Ik ben zo blij met mijn kistje!
Het is zo fijn om weer even lekker creatief bezig te zijn!
Ik loop mezelf een beetje voorbij, druk met pleegzorg.
Op dit moment hebben we twee zusjes van 7 & 8 in huis.
Het zijn leuke vrolijke meiden maar ik heb wel even mijn handen vol aan 6 kinderen in huis... :)

I'm so happy with this little box!
It felt so good to be creative again!
I'm a bit busy right now, with foster care.
At this moment we have to sisters of 7 & 8yo living with us.
They are sweet and happy girls but it really is hard work with 6 children at home... :)


Voor mijn thee-selectie heb ik een kastje dus dat komt er niet in.
Ik zou hem aan Zara geven maar ik vind hem zo leuk geworden dat ik er zelf een poosje van ga genieten!
Hij komt in mijn slaapkamer en mag mijn 'juwelen' bewaren!!! :)

I have an entire cabinet to hold my tea-selection so I won't fill my box with tea.
I thought about giving it to Zara but I really like the end-result and want to enjoy it a little longer myself!
I put it in my bedroom and it can hold my 'jewels'!!! :)