Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 3 februari 2014

The Documented Life Project

Blogger lijkt dit jaar een beetje onaardig te zijn, via mijn tablet kan ik me niet meer aanmelden...
Mocht het een poosje stil zijn, ik doe mijn best! :)

Blogger doesn't seem to be nice to me this year, I can't get into my account most of the time...
If I'm quiet again for a while, don't worry, I'll keep trying! :)



Heb je al gehoord van het Documented Life Project?
Ik vind het echt geweldig!
Ik ben inmiddels een paar weken bezig...
Hierboven het hoesje dat ik naaide en bestempelde en borduurde om de saaie groene kaft van een notitieboek dat ik nog had liggen op te leuken.

Have you heard of the Documented Life Project?
I love it!
By now I've been working on it for a couple weeks already...
Above the cover I sewed and stamped and embroidered to cover up the boring green cover of a notebook I had laying around.


 Eerste pagina, eigenlijk bedoeld als kaft maar toch maar gewoon er in geplakt...

First page, started to make the cover but decided to just glue it in...


Tweede pagina, lijst met boeken gelezen in 2014, in wording dus...

Second page, list of books read in 2014, page in progress...


En hier dan de eerste echte week van mijn agenda...

This is the first real planner page...
 

 En de eerste opdracht, verwerk een foto van je voordeur...

First prompt, your front door...
 

 Week 2, selfie!


Week 3, gebruik een envelop die je deze week in de bus vind...
Voor mij een envelop van de nieuwe bank, RegioBank. We zijn dit jaar overgestapt met al onze (spaar)rekeningen naar 1 bank met als groot doel, aan het eind van het jaar €10.000,- gespaard hebben...

Week 3, add an envelope from your mailbox...
For me an envelope from our new bank. We switched all our (saving)accounts to one bank with an immense goal , to have saved €10.000,- at the end of the year...


Week 4, schrijf een geheim bericht en verf er daarna overheen maar laat een belangrijk woord zichtbaar...

Week 4, write a secret message then paint over all but one keyword...
 

Week 5, doodle border

Nu ben ik klaar voor week 6, de opdracht is zaterdag al bekend gemaakt en ik vind het heerlijk om er de hele week over na te denken en elke dag een klein beetje mee bezig te zijn...
Tot volgende week! :)

Now I'm ready for week 6, the prompt was released on Saturday and I love to think about it and work on it all week...
See you next week! :)